معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه
هفته سلامت گرامی باد
هفته سلامت گرامی باد
هفته سلامت در سال جاری با شعار "سلامت برای همه با پزشکی خانواده" از روز شنبه نهم اردیبهشت ماه آغاز شده و در روز جمه 15 اردیبهشت به پایان خواهد رسید.
لینک کوتاه خبر :
با عنایت به راه اندازی سامانه جامع مدیریت امور پژوهشی دانشگاه (پژوهشیار)، جلسهی آموزشی آشنایی با این سامانه برای اعضای محترم هیات علمی و محققین دانشگاه توسط شرکت داده ورز پیوند در روز سهشنبه مورخ 26 / 07 / 1401 از ساعت 12-14 به صورت مجازی برگزار شد.
فیلم کارگاه آموزشی سامانه پژوهشیار (کیفیت بالا)
هفته سلامت گرامی باد
هفته سلامت در سال جاری با شعار "سلامت برای همه با پزشکی خانواده" از روز شنبه نهم اردیبهشت ماه آغاز شده و در روز جمه 15 اردیبهشت به پایان خواهد رسید.