معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه
انتخاب رئیس مرکز تحقیقات پرستاری بعنوان هیات علمی برگزیده کشوری در آموزش پرستاری
در طی مراسم جشن بزرگ به رنگ عشق که به مناسبت روز پرستار در روز سه شنبه 30 آبان ماه برگزار گردید از برگزیدگان پرستاری کشوری و دانشگاهی تقدیر شد. در این مراسم از استاد دکتر محمدرضا عسگری رئیس مرکز تحقیقات پرستاری و معاون پژوهشی دانشکده پرستاری و مامایی به عنوان منتخب نظام پرستاری در بخش هیات علمی برگزیده کشوری در آموزش پرستاری تقدیر گردید.
لینک کوتاه خبر :